Start je dag goed met de nieuwste collectie isoleerbekers en isoleerflessen van Mepal

Altijd een warme cappuccino of een ijskoude limonade binnen handbereik

Coffeelovers, theeleuten en dorstlustige types opgelet: met de nieuwe isoleerbekers en isoleerflessen uit de Ellipse collectie van Mepal blijft koffie of thee heet en water ijskoud. Wel zo fijn als je voor dag en dauw in de auto, de trein of op de fiets zit. Opstaan doe je net even wat gemakkelijker met je favoriete cappuccino of een rooibosthee binnen handbereik. Ook handig als je veel onderweg bent en wel toe bent aan een break. De isoleerflessen en isoleerbekers hebben eigentijdse kleuren en onderscheiden zich door hun mooie vormgeving.

Een latte macchiato in mijn isoleerbeker van Mepal, alsjeblieft
Met de isoleerbekers uit de Ellipse collectie zorgt Mepal voor een genietmoment. De bekers zijn verkrijgbaar in verschillende maten en kun je vullen met een favoriet drankje. Of dat nu een dubbele espresso is uit je eigen koffiemachine of een latte machiatto van je vaste koffietentje, en of je nu ver weg gaat of gewoon naar kantoor. De lekvrije isoleerbekers houden je drankje tot wel zes uur warm. Bij de meeste koffiebekers voor onderweg heb je geen geurbeleving, doordat een deksel de beker afsluit. Uniek aan de isoleerbekers van Mepal is dat de verse koffiegeur je meteen tegemoet komt, zodra je de bekers open draait. Wist je dat wat we proeven voor 95% wordt bepaald door wat we ruiken? Daarom smaakt koffie nog lekkerder uit de isoleerbekers van Mepal. De deksel kan eenvoudig uit elkaar gehaald worden en kan net als de andere onderdelen in de vaatwasser. Mepal raadt aan om het roestvrijstalen gedeelte met de hand af te wassen, zodat je er zo lang mogelijk van kunt genieten.

Even een break tijdens een drukke dag met de isoleerflessen van Mepal
Een drukke dag wordt een stuk aangenamer met een verfrissend drankje of een dampende kop thee bij de hand. Koel bruiswater, een ijskoude limonade met verse munt of een dampende rooibosthee kun je perfect meenemen in de isoleerflessen van Mepal. De inhoud blijft minimaal 9 uur warm en minstens 12 uur koud. Dankzij de grote opening is het mogelijk om de isoleerflessen te vullen met ijsblokjes om je hoofd (en je drankje!) extra koel te houden op warme zomerdagen. De buitenkant van de flessen blijft koel en droog, hoe warm of koud de inhoud ook is. Dus neem je de bekers en flessen zonder zorgen mee. Nu alleen nog kiezen voor welke van de vier eigentijdse kleuren je gaat. Wordt het nordic denim, nordic pine, nordic pink of toch natural brushed? Allemaal mooi!

Een verse lunch to go met de isoleer lunchpotten van Mepal
Naast de isoleerbekers en isoleerflessen introduceert Mepal dit voorjaar ook een lunchpot isoleer Ellipse. Het meenemen van yoghurt met muesli, zelfgemaakte soep met knapperige croutons of een gezonde snack zoals groentesticks met humusdip wordt zo heel gemakkelijk. Zelfs na tien uur heb je nog een koude of warme lunch. De lunchpot isoleer bestaat uit twee aparte compartimenten, waardoor de ingrediënten knapperig en vers blijven tot je trek krijgt. Bijzonder aan de lunchpot isoleer is dat de twee compartimenten elkaar niet raken, dus geknoei tijdens het mixen is verleden tijd.

De isoleerbekers, isoleerflessen en isoleer lunchpot uit de Ellipse collectie zijn vanaf juni verkrijgbaar.

Mepal is een slim, handig en innovatief merk voor thuis en onderweg. De producten zijn te herkennen aan hun goed doordachte oplossingen, functionele en tijdloze uitstraling én eigentijds design. Mepal zorgt ervoor dat genieten op belangrijke momenten in het leven heel gemakkelijk wordt. Het Nederlands bedrijf bestaat in 2020 maar liefst 70 jaar. Vrijwel alle producten worden nog steeds in Nederland gemaakt. Vanuit de thuisbasis Lochem gaan ze de hele wereld over, met de Benelux en Duitsland als belangrijkste markten. Mepal. Voor altijd.