Persberichten 2023

Bekijk hier alle persberichten uit het jaar 2023.

Mepal en The Avocado Show starten duurzame samenwerking

Duurzamen samenwerking tussen Mepal en The Avocado Show. Sinds het ingaan van het verbod op wegwerpplastic op 1 juli 2023 zag The Avocado Show de vraag naar duurzame alternatieven toenemen. Daarom is het bedrijf in Amsterdam gestart met de introductie van Mepal Pro herbruikbare maaltijdkommen voor take-way.

pers

Goed voorbereid tijdens de feestdagen met EasyClip Klik, klaar & bewaar!

Denk je aan kerst, dan denk je aan rijkelijk gedekte tafels met overheerlijke gerechten. Maar alleen al de gedachte aan alles wat je moet voorbereiden, brengt mogelijk wel de nodige stress met zich mee. De EasyClip is jouw redder in nood!

pers

Feestelijk verrassen met de mooiste duurzame cadeaus van Mepal

De feestdagen lijken misschien nog ver weg, maar voor je het weet ben je druk in de weer met het inkopen doen voor het diner, kerstbomen en cadeaus. Mepal helpt met deze tips de feestdagenstress te voorkomen. Zodat jij optimaal van de deze leuke periode en de voorpret kunt genieten.

Get ready with us!

Wat kijken we er naar uit: de zomervakantie. Heerlijk genieten van tijd voor jezelf, je gezin en tijd met elkaar. Thuis of lekker ver weg. Naar de zon of toch liever iets koeler. Om daar nóg meer van te kunnen genieten, is het een goed idee om nu alvast na te denken over drinkbekers, waterflessen en lunchboxen.

pers

Mepal brengt tekeningen met AI tot leven op broodtrommel

Deze zomer gaat Mepal op zoek naar de mooiste tekening en brengt deze tot leven met behulp van AI (kunstmatige intelligentie). Deze kunstwerken worden gedrukt op een broodtrommel!

Pers 2023

Duurzaam leven, met Mepal doe je het met gemak

Samen een beetje bewuster. De handige producten van Mepal helpen jou als gebruiker om duurzame keuzes te maken. Zoals het georganiseerd bewaren van je voorraad en restjes blijven langer vers in je koelkast of vriezer. Handige oplossingen om verspilling tegen te gaan.

Vaderdag

Voor alle papa’s. Voor de superhelden en de stoere mannen. Meestal zijn ze best hip, ondernemend, avontuurlijk en super handig. Maar ze zijn toch vooral de allerliefsten.

Onderweg

Om echt lekker en gezond te leven, nemen we bij voorkeur ons zelfgemaakte eten en ons eigen drinken mee voor onderweg. Met de Mepal lunch- en drinkproducten en handige bewaardozen met deksels bieden wij volop variatiemogelijkheden en alles wat je meeneemt blijft lekker vers.

Lumina

Mepal presenteert een nieuwe serie multifunctionele bewaardozen die passen op elke rijkelijk gedekte tafel. Kijk de Lumina shinen met zijn elegante, klassieke ontwerp.

Moederdag

De geur van versgebakken croissantjes, een gezellig ontbijt op bed en lieve knutsels zijn natuurlijk het mooiste cadeau. Wil je dit jaar extra uitpakken met Moederdag? Mepal heeft de mooiste cadeaus om haar te verrassen.

pers

Stijlvol in huis en onderweg met de nieuwste trendkleuren

Dit jaar introduceert Mepal een aantal bestaande producten in verfrissende nieuwe kleuren, geïnspireerd op de laatste trends. Door de combinatie van levendige- en aardse kleuren krijg je zeker weten zin om je keukenkastjes te vullen en stijlvol onderweg te gaan.

pers

EasyClip: klik, klaar en bewaar!

Speciaal voor de foodie, de kookliefhebber en de meal prepper introduceert Mepal EasyClip, de nieuwste innovatieve vershouddoos die voldoet aan alle wensen in de keuken.

pers

Opgeruimd het voorjaar in!

Niets is fijner dan thuiskomen in een opgeruimd en schoon huis, het zorgt voor rust in je hoofd. Nu het voorjaar weer voor de deur staat is het tijd voor een jaarlijkse voorjaarsschoonmaak. De duurzame bewaarproducten van Mepal helpen je daarbij.

Lekker in balans met Mepal

De start van het nieuwe jaar is hét moment om jouw voornemens om te zetten in haalbare acties. Ga jij voor gezonder eten? Meer orde in huis? Of wil je meer bewegen?