Hoera: de populaire lunchpot Ellipse van Mepal heeft een nieuw broertje én zusje!

De populaire lunchpot Ellipse van Mepal is nu ook verkrijgbaar in een isoleer en mini variant. Heb je avonddienst, een lange reis voor de boeg of ga je meteen sporten na je werk? Giet thuis warme soep in de lunchpot isoleer en vul de deksel met croutons. Zelfs na tien uur is de soep nog warm en blijven de croutons knapperig. Hmm! Of neem een gezond snack mee zoals groentesticks met een humusdip. De inhoud blijft maar liefst zestien uur koud. Speciaal voor de kleine trek introduceert Mepal een lunchpot mini Ellipse. Ideaal voor yoghurt met granola en vers fruit. Je eigen eten meenemen wordt zo een eitje, hoe ver weg je ook gaat.

Meenemen, mixen en smikkelen maar met de lunchpot van Mepal
Gezond eten wordt eenvoudig en leuk met de Isoleer Lunchpot Ellipse en Lunchpot Ellipse mini van Mepal. Heb je eten over? Neem het mee naar je werk in de isoleer lunchpot. Zo hoef je niets weg te gooien en vaak smaakt het de dag erna nog lekkerder!
Ga je eropuit met kinderen? De lunchpot mini Ellipse is ideaal om een gezonde snack mee te nemen en kun je gemakkelijk mixen. Of je nu picknickt in het park of in de trein zit. Voor grotere kinderen is de lunchpot ideaal om mee te nemen naar school. De potten zijn verkrijgbaar in mooie kleuren, zoals nordic denim, nordic green en nordic pink.

Gezond eten wordt heel gemakkelijk met de lunchpot van Mepal
De lunchpot isoleer Ellipse en lunchpot mini Ellipse bestaan uit twee compartimenten, zodat je ingrediënten apart van elkaar kunt meenemen. Handig: de compartimenten raken elkaar niet, dus geknoei tijdens het mixen is verleden tijd. Mepal heeft de lunchpotten voorzien van een uitwisselbare deksel, die bruikbaar is op vrijwel alle potten. ’s Ochtends zoeken naar de juiste deksel is dus niet meer nodig. De lekvrije yoghurtbekers gooi je zo in je tas. Na gebruik kunnen de lunchpotten de vaatwasser in, zodat ze klaar zijn voor de volgende gezonde maaltijd.

Lunchpot mini Ellipse is vanaf medio maart 2020 verkrijgbaar.
Lunchpot isoleer Ellipse is vanaf juni 2020 verkrijgbaar.

> Lees meer over de populaire lunchpot Ellipse

Wij zijn Mepal
Mepal is een slim, handig en innovatief merk voor thuis en onderweg. De producten zijn te herkennen aan hun goed doordachte oplossingen, functionele en tijdloze uitstraling én eigentijds design. Mepal zorgt ervoor dat genieten op belangrijke momenten in het leven heel gemakkelijk wordt. Het Nederlands bedrijf bestaat in 2020 maar liefst 70 jaar. Vrijwel alle producten worden nog steeds in Nederland gemaakt. Vanuit de thuisbasis Lochem gaan ze de hele wereld over, met de Benelux en Duitsland als belangrijkste markten. Mepal. Voor altijd.