Bloom servies van Mepal wint Internationaal de Red Dot Award en iF DESIGN AWARD

Mepal heeft recent met haar Bloom servies twee toonaangevende design awards gewonnen.

Het iF label is wereldwijd erkend voor uitstekende ontwerp services en de iF DESIGN AWARD is een van de meest belangrijke designprijzen ter wereld. Inzendingen worden een award toegekend in de volgende disciplines: Product, Packaging, Communication en Service Design, Architecture en Interior Architecture, evenals Professional Concept.

De Red Dot Award is een internationale designprijs die onder het motto "Op zoek naar goed ontwerp en innovatie" diverse ontwerpen en producten testen. Er zijn drie categorieën: productontwerp, communicatieontwerp en ontwerpconcept. De winnaars worden tentoongesteld in het Red Dot Design Museum.

Dinnerware Bloom

Dit buitenservies is zo stijlvol dat je het stiekem ook binnenshuis wilt gebruiken. Dat is precies wat Mepal heeft bereikt met de nieuwe Bloom-collectie. Het servies heeft een unieke, gespikkelde, matte afwerking, geïnspireerd op kiezelstenen die zijn versleten door water en wind. Het wordt geleverd in vier natuurlijke kleuren om te combineren. De hele serie is ook stapelbaar, stevig en lichtgewicht. Alles wat je nodig hebt voor een intiem diner op het dak of een zinderende zomerbarbecue.

Mepal is een slim, handig en innovatief merk voor thuis en onderweg. De producten zijn te herkennen aan hun goed doordachte oplossingen, functionele en tijdloze uitstraling én eigentijds design. Mepal zorgt ervoor dat genieten op belangrijke momenten in het leven heel gemakkelijk wordt. Het Nederlands bedrijf bestaat in 2020 maar liefst 70 jaar. Vrijwel alle producten worden nog steeds in Nederland gemaakt. Vanuit de thuisbasis Lochem gaan ze de hele wereld over, met de Benelux en Duitsland als belangrijkste markten. Mepal. Voor altijd.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Neem voor meer informatie, interviewverzoeken en rechtenvrij beeld contact op met:

Liselore Stuut

Email liselore@tulipamedia.nl

Telefoon +31 (0)6 12112908

Beeldmateriaal is hier beschikbaar.