Mepal Gifts: de mooiste cadeaus van Mepal voor de feestdagen.

De laatste maanden van het jaar zijn niet alleen de leukste, maar ook de drukste. Tussen de eindejaarsdrinks en de kerstdiners door, proberen we ook nog voor al onze geliefden een origineel cadeau te vinden. Best een uitdaging! Verlanglijstjes paraat, want Mepal helpt hierbij met de mooiste en betaalbare cadeaus voor Sinterklaas of onder de kerstboom. Om cadeau te doen of voor op je eigen verlanglijstje!

G I F T   I

Lekker eten met lunchpot isoleer Ellipse

Volgens onderzoek van bol.com stond de lunchpot Ellipse van Mepal in 2019 hoog op het verlanglijstje van veel vrouwen. En dat begrijpen wij wel: gezond én lekker eten wordt met de lunchpot heel eenvoudig. De nieuwste toevoeging is lunchpot isoleer Ellipse. De inhoud blijft dankzij de isoleerfunctie warm of koud tot de laatste hap. Vul de lunchpot met een zelfgemaakte soep en de croutons kunnen in de deksel bovenop. Zelfs na tien uur is de soep nog warm en blijven de croutons knapperig. Je kunt de lunchpot ook vullen met koude gerechten, zoals een salade of groentesticks met hummusdip. Heerlijk!

G I F T   I I

Kidsproof: de mooiste schoolproducten van de klas
Grote kans dat je met een lunchbox voorzien van de hoofdrolspelers uit Paw Patrol of een drinkfles pop-up met de print van dinosaurussen uit de World of Dinos goede punten scoort. Bij je nichtjes, neefjes en andere kinderen dan! Of wat denk je van een schoolbeker met Elsa uit Frozen? De Campus collectie bestaat uit schoolproducten, die onverwoestbaar en gegarandeerd lekvrij zijn. Dankzij een uitneembaar bento bakje wordt de lunchbox opgedeeld in vakjes, waardoor je naast boterhammen ook fruit, stukjes kaas, worstjes, noten of andere lekkernijen mee kunt geven naar school. Gevarieerd lunchen wordt zo kinderspel. Papa en mama blij, en jij de coolste nonkel, tante, buurvrouw, buurman, …!

G I F T   I I I

Lunchen à la Japan

Hulpsinterklazen en kerstmannen opgelet: een bento lunchbox is een leuk cadeautje ‘voor erbij’. Het idee voor een lunchbox met uitneembare bakjes komt oorspronkelijk uit Japan en wordt in Nederland en België ook steeds populairder. Zo wordt het wel heel gemakkelijk om een gezonde en lekkere lunch mee te nemen. Restjes van gisteren blijven in de lunchbox heerlijk vers. Ben je uitgekeken op de standaard boterhammen met kaas, dan daagt de bento lunchbox je uit. Maak bijvoorbeeld deze frittata met zalm, spinazie en courgette en vul de andere bakjes met kerstomaatjes en noten. Of wat denk je van zelfgemaakte springrolls? Hmm, dat is nog eens een verrassende lunch!

G I F T   I V

Oh dennenboom, oh dennenboom: van kruiden- tot kerstboompot

Wist je dat je de kruidenpotten van Mepal ook kunt omtoveren tot een pot voor een klein kerstboompje? Een mooi cadeau waar je ook na de feestdagen wat aan hebt. De kruidenpotten zien er stijlvol uit en hebben een hydrosysteem, zodat uitdroging van de kruiden (of je kerstboom!) voorkomen wordt. De planten nemen via het katoenen hydrokoord exact de hoeveelheid water op die ze nodig hebben. Eindelijk blijven al je kruiden in leven!

G I F T   V

Voor coffeelovers en theefans: hippe koffiebekers en isoleerflessen Het perfecte cadeau voor coffeelovers: de isoleerbekers uit de Ellipse lijn van Mepal. Maak thuis je favoriete cappuccino of latte to go of laat de bekers vullen bij je favoriete koffiebar. Bij de meeste koffiebekers voor onderweg heb je geen geurbeleving, doordat een deksel de beker afsluit. Uniek aan de isoleerbekers van Mepal is dat de verse koffiegeur je meteen tegemoet komt, zodra je de beker open draait. Hou je meer van thee? Gebruik dan de isoleerflessen Ellipse in moderne kleuren. Thee blijft er minimaal negen uur koud in. Je kunt de isoleerflessen ook gebruiken voor koude dranken.

G I F T   V I

Multikommen Cirqula: stijlvolle keukenhulpjes in drukke tijden
Dankzij de Cirqula multikommen tover je ook in de drukke decembermaand snel iets lekkers op tafel. De multikommen zet je zo vanuit de koelkast (of de vriezer/microgolfoven) op tafel, dus je kunt je gerechten al op voorhand voorbereiden of maken. De kommen zijn afsluitbaar, zodat overgebleven eten een paar dagen later ook nog lekker is. Geef je een etentje? Mix en match verschillende kleuren en maten met elkaar voor een kleurrijk geheel op je eettafel. Het kleine formaat is perfect voor een broodje met een dip on the side en in de grotere schalen komen salades en pasta’s goed tot hun recht.

G I F T   V I I

Bewaardozen Modula voor een flinke dosis spark joy  Met de bewaardozen Modula zijn rommelige keukenkasten verleden tijd. Pasta, muesli, rijst of je favoriete nootjes: je bewaart het allemaal in deze klassiekers van Mepal. De maten zijn afgestemd op de inhoud van verpakkingen van de voedingsmiddelen, zodat je niet alsnog met halfvolle zakjes blijft zitten. Wil jij 2021 opgeruimd tegemoet gaan, dan zijn deze bewaardozen een must-have. Haal je innerlijke Marie Kondo tevoorschijn, mest je keukenkastjes uit en breng orde aan in de chaos. Daarna is het een feest om je lades open te trekken!

O V E R  M E P A L

Mepal is een slim, handig en innovatief merk voor thuis en onderweg. De producten zijn te herkennen aan hun goed doordachte oplossingen, functionele en tijdloze uitstraling en eigentijds design. Mepal zorgt ervoor dat genieten op belangrijke momenten in het leven heel gemakkelijk wordt. Het Nederlands bedrijf bestaat in 2020 maar liefst 70 jaar. Vrijwel alle producten worden nog steeds in de Achterhoek gemaakt. Vanuit de thuisbasis Lochem gaan ze de hele wereld over, met de Benelux en Duitsland als belangrijkste markten. Mepal. Voor altijd.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------