Ontdek de allernieuwste 2022 Mepal collectie

Een catalogus boordevol vernieuwing, want ook dit jaar kun je van Mepal weer de nodige innovaties op kleur-
en productgebied verwachten. Benieuwd naar de volledige collectie van producten en kleuren?
In de online catalogus vind je een compleet overzicht.

De aankomende maanden zullen we enkele highlights delen door middel van onze persberichten met bijbehorende beschikbaarheden van de nieuwste Mepal producten.

M E P A L  |  L U M I N A

Met trots presenteert Mepal de allernieuwste bewaarlijn Lumina. Elegant, smaakvol en oneindig functioneel. Bewaardozen in sprankelende frisse kleuren die je stijlvol op tafel serveert en met hetzelfde gemak gebruikt als robuuste en slimme multifunctionele opberger in je koelkast of vriezer.

Over Mepal Lumina mag er gecommuniceerd worden vanaf 1 juni 2022.

M E P A L  |  V I B E

Naast verschillende nieuwe designs binnen de iconische Campus en Mepal Mio range, komt er een nieuwe limited edition collectie genaamd “Mepal Vibe”. Een prikkelende tijdelijke collectie binnen de Mepal to-go range voor “Unlimited Living”

Over Mepal Vibe mag er gecommuniceerd worden vanaf mid april 2022.

O V E R  M E P A L

Mepal is een slim, handig en innovatief merk voor thuis en onderweg. De producten zijn te herkennen aan hun goed doordachte oplossingen, functionele en tijdloze uitstraling en eigentijds design. Mepal zorgt ervoor dat genieten op belangrijke momenten in het leven heel gemakkelijk wordt. Het Nederlands bedrijf bestaat in 2020 maar liefst 70 jaar. Vrijwel alle producten worden nog steeds in de Achterhoek gemaakt. Vanuit de thuisbasis Lochem gaan ze de hele wereld over, met de Benelux en Duitsland als belangrijkste markten. Mepal. Voor altijd.

---------------------------------------------------------------