Nog 4 dagen! Gratis Cirqula multikom bij besteding vanaf €30,-

Limited edition: Mepal Vibe!

Unlimited Living

Nu de wereld weer langzaam helemaal opent en iedereen de drang voelt om naar buiten te gaan en nieuwe dingen te ontdekken, is het tijd voor iets nieuws. Ga het avontuur aan, vol goede moed en met vertrouwen. Laat vooroordelen achterwege en wees wie je wilt zijn. Trek erop uit! Geniet van elk moment, op elke dag. Dans de wereld tegemoet! Dat noemen we: Unlimited Living.

Mepal Vibe is beschikbaar vanaf medio maart 2022 en wordt aangeboden tot eind september 2022.

Limited edition

Dit voorjaar komt Mepal met een aantal tijdelijk verkrijgbare producten binnen haar 'On the go'-serie. Kleurrijk en uitgesproken met een punch: Mepal Vibe! Een opvallende collectie lunchboxen en drinkflessen met een onmiskenbare city vibe. Limited edition, dus beperkt verkrijgbaar. Maar onbeperkt geniten, zoals je van Mepal gewend bent. De serie bestaat uit de Ellipse lunchpot, de Ellipse waterfles, de lunchbox Ellipse Duo en de lunchbox Take A Break midi.

Pastel met een punch

Ga voor Strawberry of Lemon Vibe. Het accent in felroze of in felgroen op de pastelgekleurde lunchpot maakt hem zacht met een sprankeltje lef. De collectie past helemaal binnnen de laatste fashion-en interieurtrends. Met dit accessoire voor onderweg maak je een trendy outfit helemaal compleet. Daar mag je mee gezien worden.

Bewust genieten

Duurzaamheid is een belangrijk thema, zeker voor de jonge consument. Mepal Vibe past niet alleen bij een moderne stijl, maar zeker ook in een bewuste levensstijl. De producten uit de Mepal Vibe collectie zijn gemaakt van 100% recyclebare kunststoffen en kennen een zeer lange levensduur.

Over Mepal

Mepal is een slim, handig en innovatief merk voor thuis en onderweg. De producten zijn te herkennen aan hun goed doordachte oplossingen, functionele en tijdloze uitstraling en eigentijds design. Mepal zorgt ervoor dat genieten op belangrijke momenten in het leven heel gemakkelijk wordt. Het Nederlands bedrijf bestaat in 2020 maar liefst 70 jaar. Vrijwel alle producten worden nog steeds in de Achterhoek gemaakt. Vanuit de thuisbasis Lochem gaan ze de hele wereld over, met de Benelux en Duitsland als belangrijkste markten. Mepal. Voor altijd.

---------------------------------------------------------------