Cool to school met de iconische drinkflessen en lunchboxes van Mepal

De eerste schooldag van het nieuwe jaar is altijd weer een spannend moment. Een goedgevulde rugzak met daarin jouw kids hun favoriete schoolbeker en lunchbox maakt hun dag een stuk leuker. Al meer dan 70 jaar ontwikkelt Mepal de mooiste opbergopties voor thuis en onderweg. Door die enorme berg aan ervaring weten de ontwerpers van het Nederlandse merk uit de Achterhoek precies hoe ze gezond eten en drinken leuker en/of makkelijker kunnen maken. Of het nu gaat om een drinkbeker, waterfles, isoleerfles, bento lunchbox of het fruitbakje, je vindt het allemaal in het Mepal assortiment. De slimme drinkfles voor je peuter is ook nog eens lek- en BPA-vrij.

Race mee met Cars

Als auto’s konden praten, wat zouden ze dan vertellen? De stoere lunchboxen met Disney’s Cars design hebben geen extra woorden nodig. Racet jouw zoon of dochter met deze stoere set naar school? De gezonde  boterhammen uit deze lunchboxen worden op hoog tempo en met smaak opgegeten.

Let's go to the jungle

Met kinderen in huis is het vaak een gezellige beestenbende. En de oerkreten die je hoort, staan dan ook vaak niet ver af van de geluiden uit de jungle. Is jouw kleine aapje ook toe aan een nieuwe broodtrommel en drinkfles? Dan zijn deze lunch- producten met het hippe jungle design zeker onmisbaar voor hem of haar.

Wie is jou superheld

‘Jij bent een boef en ik ga jou pakken’ schalt het regelmatig over het schoolplein. Is de favoriete superheld van jouw kleintje ook Spiderman? Dan heeft Mepal nu een supertoffe lunchset voor hem of haar. Meerdere helden? Dan sla je de plank zeker niet mis met deze Marvel superhelden lunchset Avengers. Zo beleven jouw zoon of dochter samen met hun superhelden de mooiste avonturen.

Keep it cool at school

Houd je drankje koel, óók op school! De flip-up isoleerfles heeft een inhoud van 350 ml en houdt het drinken de hele dag lekker koel. Nu verkrijgbaar in drie spetterende unikleuren: blauw, turquoise of pink.

De fles is voorzien van een handig flip-up drinksysteem, waarmee zelfs de kleinste kinderhandjes overweg kunnen. Even de tuit, verbonden met een handig rietje, omhoog duwen en drinken maar! De isoleerfles is gegarandeerd lekvrij en kan in de schooltas, maar is ook voorzien van een handig draaglusje. Je kunt er zelfs koud bruisend water in doen!

Over Mepal

Mepal is een slim, handig en innovatief merk voor thuis en onderweg. De producten zijn te herkennen aan hun goed doordachte oplossingen, functionele en tijdloze uitstraling en eigentijds design. Mepal zorgt ervoor dat genieten op belangrijke momenten in het leven heel gemakkelijk wordt.

Het Nederlands bedrijf bestaat in 2020 maar liefst 70 jaar. Vrijwel alle producten worden nog steeds in de Achterhoek gemaakt. Vanuit de thuisbasis Lochem gaan ze de hele wereld over, met de Benelux en Duitsland als belangrijkste markten. Mepal. Voor altijd.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------

mirthe@marnixandally.com|

MARNIX and ALLY HQ