Mepal gifts, de gift guide met de 7 mooiste cadeaus voor de feestmaanden

Ben je nog op zoek naar cadeautjes voor onder de kerstboom of tijdens pakjesavond? Mepal heeft de mooiste cadeaus in huis, waar je dagelijks iets aan hebt. Slimme ontwerpen en eigentijds design gaan bij dit Nederlandse merk uit de Achterhoek namelijk hand in hand. Hulpsinterklazen en kerstmannen opgelet: met deze cadeaus verras je je dierbaren gegarandeerd!

1. Opbergen en serveren in dennengroen

Een kom met een hoog wil-ik-hebben-gehalte? We hebben het over multikom Cirqula, verkrijgbaar in verschillende trendy kleuren. Je zet 'm uit de vriezer zo in de magnetron en het is ook een prachtige serveerkom voor op tafel.

Sinds dit jaar is de Cirqula ook in een rechthoekige vorm verkrijgbaar, zodat je nog optimaler gebruik maakt van de ruimte in kasten en (vries)lades. Combineer de multikom in stemming dennengroen (Nordic pine) met de andere Nordic kleuren. Een perfect cadeau voor de feestdagen!

2. Voor je kerstdinner

Tijdens een picknick, op vakantie of voor je kerstdiner: servies Flow komt dhet hele jaar door van pas. De lijn van Mepal is hét bewijs dat een kunststof servies prachtig kan zijn. Het nieuwe dessin Brush is voorzien van zwarte strepen en stippen op een witte basis. Het lijkt wel alsof het dessin met de hand op het servies is geschilderd.

Het servies bestaat uit een plat bord, een diep bord, een ontbijtbord, een kom, een schaaltje, mokken en een 3-delige bestekset in wit of zwart. Alles wat je nodig hebt voor een heerlijk samenkomen.

3. Word je volgend jaar oom, tante, opa of oma?

Geef de aanstaande ouders een Mepal Mio serviessetje cadeau. Zo schattig! Op de juiste manier oefenen met eten en drinken is namelijk hartstikke leuk. Voor je het weet is de baby een dreumes die zelf uit z'n tuitbeker drinkt of mee eet met de pot met z'n eigen kinderbord en 3-delig bestek.

De Mepal Mio collectie bestaat uit verschillende slim ontworpen drinkbekers, onverwoestbare (oefen)borden en bestek in verschillende kleuren en dessins.

Voor elk kindje wat wils!

4. Korte dagen en koud, hier een isoleerbeker voor jou

Een beetje glitter en glans hoort bij de feestdagen. Dat zit wel goed met de nieuwe Elite range, die bestaat uit een isoleerbeker, isoleerfles en een isoleer lunchpot in de trendkleuren titanium en rose gold. Titanium is stijlvol, stoer en heeft een chique uitstraling. Rose Gold heeft wel wat weg van koper en is vrouwelijk, warm en voorzien van een subtiele glans. Natuurlijke tinten, die perfect passen bij de belangrijkste functie van deze producten: de inhoud zo lang mogelijk koud of warm houden. Een orgineel cadeau voor onder de boom of tijdens pakjesavond!

5. Happy new year met mooi servies

De nieuwe kleuren van servies Wave zorgen meteen voor een vrolijke boel op tafel. Je wordt er gewoon blij van! Er zijn enkele nieuwe kleuren aan de collectie toegevoegd: yellow, Nordic green, Nordic blue en coral.

De borden zijn wit met een kleurrijke rand, waardoor je gerechten -die je in het midden presenteert- er extra uitspringen. Het servies is gemaakt van oersterk melamine, dus perfect voor kleine hulpjes die graag de tafel dekken.

En is de camping in Frankrijk of Italië voor volgend jaar al geboekt? Dan mag dit servies niet ontbreken in je koffer.

6. Goede voornemens? Gelukt!

De lunchpot van Mepal staat bij veel vrouwen al jaren hoog op het verlanglijstje. dat begrijpen wij wel: wil je in 2022 gezonder eten, dan mag de lunchpot niet ontbreken in je tas. De pot is ideaal voor yoghurt met fruit en granola of voor een gezond tussendoortje onderweg zoals hummus met groentesticks. Hmm!

Nieuw is de praktische opvouwbare lepel, die je bij de lunchpot kunt aanschaffen. Een handige accessoire dat precies in de deksel van de pot past, waardoor je al dat lekkers meteen kunt opsnoepen.

7. Klaar voor de eerste schooldag

Helemaal gek van Paw Patrol, unicorns, Frozen of dinosaurussen? Deze kinderhelden sieren de nieuwe isoleerfles Flip-up van Mepal.

De fles is voorzien van een handige uitklapbare drinktuit met een rietje. De isoleerfles houdt de inhoud negen uur warm en twaalf uur koud. Combineer met een lunchbox met een van de nieuwe decors.

Kies uit een astronaut die met zijn raket in de ruimte zweeft (Space), luiaarden met hun mooie gevlekte vacht (Leopard) of de dessins van Little Dutch.

Over Mepal

Mepal is een slim, handig en innovatief merk voor thuis en onderweg. De producten zijn te herkennen aan hun goed doordachte oplossingen, functionele en tijdloze uitstraling en eigentijds design. Mepal zorgt ervoor dat genieten op belangrijke momenten in het leven heel gemakkelijk wordt. Het Nederlands bedrijf bestaat in 2020 maar liefst 70 jaar. Vrijwel alle producten worden nog steeds in de Achterhoek gemaakt. Vanuit de thuisbasis Lochem gaan ze de hele wereld over, met de Benelux en Duitsland als belangrijkste markten. Mepal. Voor altijd.

-------------------------------------------------------------------------------------

MARNIX and ALLY

Seen something you like?
Meer info en/of beeldmateriaal nodig?

Mirthe Vercammen
mirthe@marnixandally.com