Ontdek de najaarstrends met Mepal

Deze kleuren en on the go items wil je direct in huis halen

De herfst en de winter komen er aan. Wij houden ervan! Want in een nieuw seizoen worden we altijd weer verrast met nieuwe trends. Ook dit najaar zijn er mooie ontwikkelingen op het gebied van kleur en duurzaamheid. En voor de kids heeft Mepal iets dat je niet wilt missen. Om het jou makkelijker te maken hebben wij de leukste trends voor je op een rijtje gezet. Bekijk ook het lookbook van Mepal voor de complete herfst/ winter collectie 2022.

Nieuwste trendkleuren voor op tafel

Trendkleuren uit de mode zien we steeds vaker terug komen in ons interieur. Zoals de laatste modekleuren sage green en lila. Mepal introduceert de handige Cirqula multikom in deze hippe kleuren en we noemen ze Nordic sage en Nordic lilac. Je prept, bewaart en serveert jouw eten makkelijk in de multifunctionele kom. Na een lange dag werken haal je in een handomdraai een voorbereide soep uit de vriezer en warm je deze of een andere left-over op in de magnetron. Deze kommen matchen perfect met je servies en zo serveer je de lekkerste gerechten op tafel tijdens een diner met vrienden. Multifunctioneel, dus geschikt voor in de koelkast, vriezer, magnetron en de vaatwasser. De nieuwe kleuren Nordic sage en Nordic lilac zijn vanaf 21 september verkrijgbaar.

Kleurrijke organisatie in je keuken

Nu we steeds vaker thuiswerken en we in deze tijd van het jaar meer binnen zijn, speelt ons huis een belangrijke rol. Dan is het fijn als alles goed georganiseerd is. We zeggen niet voor niets: “Een opgeruimd huis is een opgeruimd hoofd.” Je keuken is zo’n plek waar je alles gemakkelijk terug wilt vinden. De Modula bewaardozen van Mepal helpen je met het organiseren van je lades en kasten. Deze bewaardozen zijn vanaf 1 september ook verkrijgbaar in de trendy keukenkleuren zwart en Nordic green. Vul ze met droge etenswaren zoals rijst of pasta of gebruik ze voor de knutselspullen van je kids.

Doe maar duurzaam

Begin 2022 speelde duurzaamheid al een grote rol in ons dagelijks leven en dat zal in de komende tijd alleen maar verder toenemen. Samen worden we steeds bewuster. Een koffie to-go van jouw favoriete koffietent of van de to-go shop op het station neem je mee in een mooie, duurzame koffiebeker van Mepal. Een wegwerpbeker wordt steeds meer een no-go. Wist je dat je op steeds meer plekken zelfs korting krijgt als je je eigen beker meeneemt.

Bespaar tijd en eet gezonder door in het weekend alvast je maaltijden voor de hele week te bereiden. Deze gerechten zijn veel voedzamer dan een voorverpakte lunch uit de supermarkt. Je zelfgemaakte lunch blijft ook nog eens langer vers in een lunchbox of snackpot. Je bespaart makkelijk 220 boterhamzakjes als je een jaar lang een Mepal lunchbox meeneemt.

Mepal en Little Dutch

Een trend die we al een tijdje zien is die van lieve zoete patronen. En laat dat nu net zijn waar het Nederlandse bedrijf Little Dutch heel goed in is. Na de succesvolle introductie van het kinderservies Mepal Mio, is een vervolgstap gemaakt in de van de samenwerking tussen Mepal en Little Dutch. Dit najaar zal de collectie worden uitgebreid met de Campus lunchset. De schoolbekers, pop-up drinkfles en de bento lunchbox zullen vanaf 1 oktober verkrijgbaar zijn in de nieuwe Little Dutch thema’s Flowers and Butterflies en Sailors Bay. De leukste lunchset om mee te nemen naar school of voor de lunch tijdens een dagje uit.

Mepal is een slim, handig en innovatief merk voor thuis en onderweg. De producten zijn te herkennen aan hun goed doordachte oplossingen, functionele en tijdloze uitstraling én eigentijds design. Mepal zorgt ervoor dat genieten op belangrijke momenten in het leven heel gemakkelijk wordt. Vrijwel alle producten worden in Nederland geproduceerd. Vanuit de thuisbasis Lochem gaan ze de hele wereld over, met de Benelux en Duitsland als belangrijkste markten. De omzet van Mepal kwam in 2021 uit op ruim 70 miljoen euro. Mepal. Voor altijd.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------

Neem voor meer informatie, styling samples of rechtenvrij beeldmateriaal contact op met:
Liselore Stuut of Cleo Prudon
Email cleo@tulipamedia.nl
Telefoon +31 (0)6 12112908
Beeldmateriaal is hier beschikbaar.